Sunday, July 19, 2009

Sony Digital CS Broadcast Receiver Set

Sony Digital CS Broadcast Receiver Set Page 86
SAS-SP5SET

Warranty and After-care service

Warranty

* This product is covered by warranty. Please collect the warranty receipt at time of purchase.

* Enter and confirm the details before storing in a safe place.

* The effective period of the warranty is one year from purchase.

After-care service

Check the problem, before seeking consultation, if a problem occurs

Refer to the ‘Troubleshooting’ section in this manual and try to solve the problem. If the problem can not be solved, please consult the help center (back page) for further assistance.

Alternatively, contact the Sony Service Center

Consult at the place of purchase or Sony Service Center, located in the ‘Sony Service Center Guide’.
For questions about the SKY PerfecTV contract or programs, please contact the SKY PerfecTV customer center on the back page.
Note: On the occasion that this product has to be repaired, recycled parts may be used.

About the broadcasting of SKY PerfecTV

There are occasions where broadcasts, EPG’s or other services can’t be viewed due to problems at the satellite company or broadcasting station. This is not the fault of the Digital CS Tuner. Please contact the SKY PerfecTV customer center at times of sudden broadcast cancellation, broadcasting time changes and satellite problems.

This company can not be held responsible for the following cases:

This company is not responsible for problems that occur during broadcasting or satellite correspondence due to mishandling or damage to the machine, reception problems, or power failures.

Repair made during the warranty period

Repair is based on the contents of the warranty. Refer to the warranty for more details.

Repair made after the warranty period

Depending on the problem, repair can be requested for a fee.

The period of maintenance for parts

This company manufactures performance parts for the repair of Digital CS Tuners (Parts necessary to support the operation of the product). These parts are built to last a minimum of eight years.
The period of parts maintenance corresponds to the period of repair. Even if the period of maintenance has passed, it is still possible to seek repair, depending on the problem. Consult the place of purchase or Sony Consultation Center for more information.

Please prepare the following in the case of consultation:

Product name: Digital Broadcast Receiver Set SAS-SP5SET

Digital CS Tuner DST-SP5

CS Antenna SAN-40DK3

Details of the problem: Please write in detail

Date of purchase:

Place of purchase:

We hope that you will continue using our Sony products in the future.





SONY
CS方送受信セット

SAS-SP5SET

保証書とアフターサービス

保証書

この製品には保証書が添付されていますので、お買い上げの際を受け取りください。

所定事項の記入および記載内容を確かめのうえ、大切に保存してください。

保証期間は、お買い上げ日より1年間です。

アフターサービス

調子が悪いときはまずチェックとご相談を

この説明書の「故障かな?と思ったら」の項を参考にして、故障かどうかを点検してください。症状が改善されないときは、お客様ご相談センター(裏表面)へお問い合わせください。

それでも具合の悪いときはサービスへ

お買い上げ店、または添付の「ソニーご相談窓口のご案内」にあるお近くのソニーサービス窓口にご相談ください。スカイパーフェクトTV!の受信契約、番組に関する問い合わせ先は、スカイパーフェクトTV!カスタマーセンター(裏表紙)にお問い合わせください。

この商品は、修理の際、交換して部品を再生、再利用する場合があります。その際、交換した部品は回収させていただきますので、あらかじめご了承ください。

スカイパーフェクトTV!の放送にかんして

受宅衛星放送事業者(衛星所有会社)あるいは委託放送事業者(放送局)側のトラブルにより何らかの支障があった場合、放送やEPGなどを含む各種サービスがご覧になれないことがあります。これはデジタルCSチューナーの問題ではありません。

突然の放送休止や放送開始の変更および衛星変更などがあった場合は、スカイパーフェクトTV!カスタマーセンターにお問い合わせください。

以下の場合は、当社は責任を負いかねます

本機の故障、誤動作、不具合あるいは受信障害や停電などの原因によって放送や通信などの機会を逃した為に生じた障害については、当社は一切の責任を負いかねますのであらかじめご了承ください。

保証期間中の修理は

保証書の記載内容に基づいて修理させていただきます。詳しくは保証書をご覧ください。

保証期間経過後の修理は

修理によって機能が維持できる場合は、ご要望により有料修理させていただきます。

部品の保有期間について

当社はデジタルCSチューナーの補修用性能部品(製品の機能を維持するために必要な部品)を製造打ち切り後最低8年間保存しています。この部品保有期間を修理可能期間とさせていただきます。保有期間が経過して後も、故障箇所によっては修理可能の場合がありますので、お買い上げ店、サービス窓口にご相談ください。

ご相談になるときは、次のことをお知らせください。お手数をおかけしますが、ご協力をお願い致します。

型名:デジタルCS放送受信セット SASSP5SET

   デジタルCSチューナー DST-SP5

   CSアンテ SAN-40DK3

故障の状態:できるだけくわしく

お買い上げ年月日:

お買い上げ店:

今後ともソニー製品をご愛用くださいますようお願い申し上げます。